Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem – Jana MINAŘÍKOVÁ
Jana MINAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem
Social Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companies
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na problematiku komunitních webů a jejich význam pro firemní marketing. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky marketingu a marketingové komunikace na internetu a je zaměřena především na komunitní weby. Kromě toho obsahuje také řadu statistik a praktických příkladů. Praktická část hodnotí současný stav jazykové školy na komunitním webu Facebook pomocí analýzy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on social networking sites and their importance for companie?s marketing. The theoretical part includes the introduction to the marketing issues and marketing communication on the Internet and is focused mainly on social networking sites. It also includes a number of practical examples and statistics. The practical part assesses the current state of language school on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MINAŘÍKOVÁ, Jana. Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev