Bc. Michaela Sojáková

Master's thesis

POP komunikace v obchodě ČR

POP communication in the trade of the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma POP komunikaci v obchodě České republiky. Práce se zabývá marketingovou komunikací se zaměřením na podporu prodeje s využitím POP médií v prodejně Globus Olomouc, na vnímání in-store komunikačních prostředků z pohledu zákazníka a jejich vlivu na nákupní chování a rozhodování. Jedná se především o to, jak nakupující vnímá komunikační prostředky podpory prodeje, jejich …more
Abstract:
The thesis is focused on POP communication in the Czech Republic’s retail. It deals with marketing communication, with the focus on the sales support using POP media in the Globus Hypermarket, Olomouc, on the perception of in-store communication tools from the customer’s point of view, and their influence on purchasing habits and decision making. The major question is how the customer perceives the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze