Bc. Michaela Sojáková

Diplomová práce

POP komunikace v obchodě ČR

POP communication in the trade of the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma POP komunikaci v obchodě České republiky. Práce se zabývá marketingovou komunikací se zaměřením na podporu prodeje s využitím POP médií v prodejně Globus Olomouc, na vnímání in-store komunikačních prostředků z pohledu zákazníka a jejich vlivu na nákupní chování a rozhodování. Jedná se především o to, jak nakupující vnímá komunikační prostředky podpory prodeje, jejich …více
Abstract:
The thesis is focused on POP communication in the Czech Republic’s retail. It deals with marketing communication, with the focus on the sales support using POP media in the Globus Hypermarket, Olomouc, on the perception of in-store communication tools from the customer’s point of view, and their influence on purchasing habits and decision making. The major question is how the customer perceives the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/bvu4l/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze