POP komunikace v obchodě ČR – Bc. Michaela Sojáková
Bc. Michaela Sojáková
Diplomová práce
POP komunikace v obchodě ČR
POP communication in the trade of the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma POP komunikaci v obchodě České republiky. Práce se zabývá marketingovou komunikací se zaměřením na podporu prodeje s využitím POP médií v prodejně Globus Olomouc, na vnímání in-store komunikačních prostředků z pohledu zákazníka a jejich vlivu na nákupní chování a rozhodování. Jedná se především o to, jak nakupující vnímá komunikační prostředky podpory prodeje, jejich …víceAbstract:
The thesis is focused on POP communication in the Czech Republic’s retail. It deals with marketing communication, with the focus on the sales support using POP media in the Globus Hypermarket, Olomouc, on the perception of in-store communication tools from the customer’s point of view, and their influence on purchasing habits and decision making. The major question is how the customer perceives the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bvu4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev