Bc. Oto STRMISKA

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace Retrokavárny

Marketing Communication project of the Retrocafe
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy současného stavu restaurace navrhnout projekt marketingové komunikace, který pomůže nově otevřené restauraci získat nové a udržet stávající zákazníky. První část obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury zabývající se marketingem služeb a marketingovou komunikací. Analytická část zahrnuje analýzu corporate identity a marketingové komunikace restaurace …více
Abstract:
The aim of my diploma theses based on an analysis of the current stage of restaurant is to suggest marketing communications project, which will help to get new customers and keep existing customers for the newly opened restaurant. The first section contains theoretical knowledge of the available literature dealing with services marketing and marketing com-munications. The analytical part includes an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor: 21310

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRMISKA, Oto. Projekt marketingové komunikace Retrokavárny. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe