Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci – Michaela Bc. Vondráková
Michaela Bc. Vondráková
Master's thesis
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Abstract:
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5595
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2008
- Supervisor: Ondřej Lešetický
- Reader: Pavel Král
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONDRÁKOVÁ, Michaela Bc. \textit{Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2008. Available from: https://theses.cz/id/lmrbwj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová