Bc. Svobodová Svobodová

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Kluge & Co

Marketing mix of Kluge & Co
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingového mixu. Cílem práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Na základě provedení situační analýzy bylo zjištěno, že největší nedostatky v rámci marketingového mixu má společnost právě v marketingové komunikaci a distribuci. V rámci marketingového průzkumu byla použita metoda dotazování …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of marketing mix. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing mix of the company and to suggest possible improvements in this area. Based on the situational analysis, it was found that the company's biggest deficiencies in the marketing mix were in the marketing communication and distribution. In the marketing research the method of questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/czgn3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce