Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Michaela Klusáková
Ing. Michaela Klusáková
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
The Effect of Different Types of Communications/Advertising and Communications Mix to Specific Target Groups
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky, které vystihují podstatu marketingu a marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou základem pro pochopení a vytvoření účinné marketingové komunikační strategie. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků na …moreAbstract:
This bachelor degree thesis focuses on The Effect of Different Types of Communications/Advertising and Communication Mix on Specific Target Groups. The theoretical part thereof presents underlying theoretical knowledge, as the basics of marketing communication. The findings create the basis for understanding and preparing effective marketing communication strategy. The practical part of this study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qm8ab/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLUSÁKOVÁ, Michaela. \textit{Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/lobuob/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev