Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Michaela Klusáková
Ing. Michaela Klusáková
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
The Effect of Different Types of Communications/Advertising and Communications Mix to Specific Target Groups
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky, které vystihují podstatu marketingu a marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou základem pro pochopení a vytvoření účinné marketingové komunikační strategie. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků na …víceAbstract:
This bachelor degree thesis focuses on The Effect of Different Types of Communications/Advertising and Communication Mix on Specific Target Groups. The theoretical part thereof presents underlying theoretical knowledge, as the basics of marketing communication. The findings create the basis for understanding and preparing effective marketing communication strategy. The practical part of this study …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace komunikační mix reklama public relations podpora prodeje osobní prodej přímý marketing cílová skupina segmentace. Marketing marketing communication communication mix advertising sales promotion personal selling direct marketing target group segmentation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qm8ab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev