Marketingové komunikace ve veřejném sektoru na příkladu vybrané základní školy – Jana Andrejsová
Jana Andrejsová
Diplomová práce
Marketingové komunikace ve veřejném sektoru na příkladu vybrané základní školy
Marketing communications in the public sector on the example of a selected basic school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci ve veřejném sektoru. Potřebu této komunikace v daném sektoru práce dokazuje na příkladu Základní školy s rozšířeným vyučováním jazyků Metelkovo náměstí v Teplicích, na základě analýzy image, založené na vlastním terénním šetření a analýze předchozí komunikace této školy. Práce je rozdělena do dvou základních částí, teoretické a praktické, první část …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication in the public sector. The necessity of this communication in this sector is proved in the thesis by the example of the Basic school with extended language teaching Metelkovo náměstí in Teplice, based on image analysis based on field investigation and on analysis of the previous communication of this school. The thesis is devided into two main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26170
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26170
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova