Analýza online komunikace nákupních center – Dominika Skurová
Dominika Skurová
Bakalářská práce
Analýza online komunikace nákupních center
Analysis of Shopping Centres Online Communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na internetovou marketingovou komunikaci na trhu nákupních center. Cílem práce je provést analýzu využití nástrojů online komunikace vybraných obchodních center a výsledky porovnat s centrem Forum Nová Karolina. Metodami, které byly pro výzkum použity jsou pozorování a dotazování. Analyzovaná data jsou podkladem pro návrhy a doporučení, jejichž účelem je zlepšit konkurenceschopnost …víceAbstract:
The present thesis deals with online marketing communications of shopping centres.The aim of the thesis is to analyse the utilization of online communication tools of particular shopping centres and subsequently compare the results with the shopping centre Forum Nová Karolina. The methodology is based on observation and a questionnaire survey. The analysed data is used as a source for suggestions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Pavlína Kozáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Internet Marketing
Martina Polková -
Využití nástrojů internetového marketingu pro malé e-shopy/Online marketing tools for small eshops
Michaela Sedláčková -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Zdenka Učňová -
Organizace předmětu Internet věcí
Patrik Urbaník -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko