Bc. Adéla Bukovská
Master's thesis
Guerilla marketing a jeho podoby
Guerilla marketing and its forms
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o netradiční formě marketingu, čímž je guerilla marketing. Cílem této práce je zařazení guerilla marketingu mezi nástroje marketingové komunikace a zkonstruování a zhodnocení guerillové kampaně vybraného produktu. V první polovině práce jsou představeny nové trendy v marketingu a dále charakterizován guerilla marketing. Dále tato práce navazuje na praktické příklady nekonvenčního …moreAbstract:
This thesis is about unconventional marketing form called guerilla marketing. The aim of this thesis is to classify guerilla marketing in between communication marketing tools and to evaluate this campaign. The first half of this thesis is an introduction of new marketing trends followed by the characteristics of guerilla marketing. Further on, this thesis follows up some practical examples of unconventional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/trqcr/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev