Guerilla marketing a jeho podoby – Bc. Adéla Bukovská
Bc. Adéla Bukovská
Diplomová práce
Guerilla marketing a jeho podoby
Guerilla marketing and its forms
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o netradiční formě marketingu, čímž je guerilla marketing. Cílem této práce je zařazení guerilla marketingu mezi nástroje marketingové komunikace a zkonstruování a zhodnocení guerillové kampaně vybraného produktu. V první polovině práce jsou představeny nové trendy v marketingu a dále charakterizován guerilla marketing. Dále tato práce navazuje na praktické příklady nekonvenčního …víceAbstract:
This thesis is about unconventional marketing form called guerilla marketing. The aim of this thesis is to classify guerilla marketing in between communication marketing tools and to evaluate this campaign. The first half of this thesis is an introduction of new marketing trends followed by the characteristics of guerilla marketing. Further on, this thesis follows up some practical examples of unconventional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/trqcr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev