Využití podpůrných materiálů u dětí s narušenou komunikační schopností v běžné třídě mateřské školy – Bc. Marie Bruknerová
Bc. Marie Bruknerová
Bakalářská práce
Využití podpůrných materiálů u dětí s narušenou komunikační schopností v běžné třídě mateřské školy
Use of support materials for children with impaired communication ability in regular class of kindergarten
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití podpůrných materiálů u dětí s narušenou komunikační schopností v běžné třídě mateřské školy. První kapitola teoretické části se zabývá obdobím předškolního věku, vývojem řeči a jazyka a předškolním vzděláváním. Druhá kapitola se zabývá narušenou komunikační schopností, projevy v jazykových rovinách a oblastech percepce nebo možnostmi využití materiálů k rozvoji komunikačních …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the use of support materials by children with impaired communication ability in a regular class of kindergarten. The first chapter of the theoretical part covers preschool age, speech and language development, as well as preschool education. The second chapter describes communication disorders, manifestations of language levels and areas of perception or the possibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/spp62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Sandra Szewczyková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUKNEROVÁ, Marie. \textit{Využití podpůrných materiálů u dětí s narušenou komunikační schopností v běžné třídě mateřské školy}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lsyusy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová