Spotřebitelské chování při nákupu potravin – Bc. Tereza Rajchlová
Bc. Tereza Rajchlová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Consumer behaviour when purchasing food
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování při nákupu potravin, konkrétně másla. Nejprve jsou v závěrečné práci popsány základní pojmy ohledně spotřebitelského chování, faktorů ovlivňující spotřebitelský výběr a segmentace spotřebních trhů. Dále se tato část věnuje specifikaci vybrané potraviny máslo, situaci na trhu s máslem a jeho vývoji a vypracování PESTE analýzy. V části materiál a metodika …víceAbstract:
This master's thesis examines consumer behaviour when purchasing food, specifically butter. Firstly, the thesis describes basic terms related to consumer behaviour, factors influencing consumer choice, and segmentation of consumer markets. This section also focuses on the specification of the selected food butter, the situation on the butter market and its development, and the elaboration of a PESTE …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ivana Blažková, Ph.D.
- Oponent: Petra Juránková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / specializace:
Zemědělské inženýrství / Agrobyznys
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev