Projektové vyučování a jeho využití při integraci českého jazyka a občanské výchovy na 2. stupni základní školy ve srovnání s integrovanou tematickou výukou – Bc. Veronika LIPOWSKA
Bc. Veronika LIPOWSKA
Diplomová práce
Projektové vyučování a jeho využití při integraci českého jazyka a občanské výchovy na 2. stupni základní školy ve srovnání s integrovanou tematickou výukou
Project form of education, and its usage during an integration czech language and civic on the second grade of the bacis school in comparision to Integrated Thematic Instruction
Anotace:
V teoretické části práce vymezujeme pojmy související s projektovým vyučováním a roli integrace v procesu učení. Praktická část je koncipována jako případová studie experimentálního charakteru. Srovnáváme zde efektivitu projektového vyučování a integrované tematické výuky ve dvou třídách devátého ročníku základní školy.Abstract:
In thetheoretical part of these thesis we describe terms, which are connected with project form of education and we deal with integration and its function in education proces. Practical part of these thesis is case study, which has experimental character. We compare efficacy of projec form of education with efficacy of integrated thematic instruction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIPOWSKA, Veronika. \textit{Projektové vyučování a jeho využití při integraci českého jazyka a občanské výchovy na 2. stupni základní školy ve srovnání s integrovanou tematickou výukou}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/lugf1k/.
Jak správně citovat práci
LIPOWSKA, Veronika. Projektové vyučování a jeho využití při integraci českého jazyka a občanské výchovy na 2. stupni základní školy ve srovnání s integrovanou tematickou výukou. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva