Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky – Bc. Nikola Pail
Bc. Nikola Pail
Diplomová práce
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky
Strategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterprises
Anotace:
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.Abstract:
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAIL, Nikola. \textit{Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lv7hko/.
Jak správně citovat práci
Pail, Nikola. Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov