Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS – Bc. Pavel Býček
Bc. Pavel Býček
Master's thesis
Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS
Multicultural competence of ERASMUS students
Abstract:
Diplomová práce se stěžejně zabývá multikulturní kompetencí studentů Univerzity Tomáše Bati a je zaměřena na popis jejich konkrétních modelů. Dochází zde ke komparaci multikulturní kompetence u studentů, kteří absolvovali studijní program ERASMUS s těmi, co tuto příležitost nevyužili. Práce zkoumá i rozdíly mezi jazykovou vybaveností a mírou multikulturní kompetence a zda má absolvování programu ERASMUS …moreAbstract:
The thesis is aimed at multicultural competence of Tomas Bata University students with a focus on its specific models. There is a comparison of multicultural competence of students who have completed ERASMUS programme with those who did not use this opportunity. Thesis also examines the differences between language skills and the level of multicultural competence and whether the completion of the ERASMUS …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Accessible from:: 17. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Býček, Pavel. Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Multikulturní kompetence pedagogických pracovníků v sociálně vyloučených lokalitách
Dominika Brodecká -
Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol
Radka Koutná -
Multikulturní kompetence pracovníků nepojistných sociálních dávek
Gabriela Jelínková -
Multikulturní kompetence v sociální práci
Jana ŠPANÍKOVÁ -
Multikulturní kompetence pracovníků v sociální oblasti
Roman Špaček -
Multikulturní kompetence žáků základních škol
František PROVAZNÍK -
Multikulturní kompetence učitele na základní škole
Kateřina ČERNÍČKOVÁ -
Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích
Barbora Redlová