Nikola Farkačová

Master's thesis

Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu

Social media and their influence on Generation Y´s purchase decision in Tourism
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat jak sociální média ovlivňují nákupní rozhodování generace Y, a to konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Práce zkoumá problematiku v jaké fázi procesu nákupního rozhodování mají sociální média největší vliv na spotřebitele z řad generace Y. Teoretická část se věnuje pojmu generace Y a charakterizuje její nejtypičtější znaky. Dále práce objasňuje princip nákupního …more
Abstract:
The aim of master´s thesis is to analyse a social media and their influence on generation Y´s purchasing decision specifically in Tourism. The thesis deals with the definition of the stage of purchasing decision at which social media have the greatest influence on the generation Y consumer. In theoretical part, the thesis explains the concept of Generation Y and its typical characteristics. Moreover …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Blanka Havlíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71645