Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu – Nikola Farkačová
Nikola Farkačová
Diplomová práce
Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu
Social media and their influence on Generation Y´s purchase decision in Tourism
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat jak sociální média ovlivňují nákupní rozhodování generace Y, a to konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Práce zkoumá problematiku v jaké fázi procesu nákupního rozhodování mají sociální média největší vliv na spotřebitele z řad generace Y. Teoretická část se věnuje pojmu generace Y a charakterizuje její nejtypičtější znaky. Dále práce objasňuje princip nákupního …víceAbstract:
The aim of master´s thesis is to analyse a social media and their influence on generation Y´s purchasing decision specifically in Tourism. The thesis deals with the definition of the stage of purchasing decision at which social media have the greatest influence on the generation Y consumer. In theoretical part, the thesis explains the concept of Generation Y and its typical characteristics. Moreover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71645
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Blanka Havlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71645
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev