Šárka Miksová

Bakalářská práce

Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků

The impact of service improvement of Hrastnik s.r.o. company on its turnover and customers satisfaction
Anotace:
Má práce je zaměřena na sledování spokojenosti zákazníků a s ní souvisejícího obratu za doprovodné služby k produktům, které společnost Hrastnik s.r.o. poskytuje svým klíčovým zákazníkům. Uvádím, jakým způsobem se společnost snaží udržet si tyto zákazníky a usilovat o jejich spokojenost. Cílem této práce je sledovat vývoj zákaznického servisu společnosti Hrastnik mezi roky 2010 - 2012, příčiny tohoto …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on observing of customers satisfaction and revenue of support services which Hrastnik s.r.o. company provides to their key customers. I introduce how company tries to retain these customers and seek for their satisfaction. The aim of this thesis is monitoring of development in customer service which the company had provided between year 2010 and 2012, causes of this development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36842