Analýza propagační komunikace Národního divadla – Bc. Kateřina Vojtová
Bc. Kateřina Vojtová
Master's thesis
Analýza propagační komunikace Národního divadla
Analysis of Promotional Communication of National Theatre
Anotácia:
Práce se zabývá stavem a perspektivami marketingově-komunikačních aktivit Národního divadla. Je ukázána role ND jako jedinečného fenoménu na české kulturní scéně, jeho velká tržní síla, silné historicky vzniklé image i velký potenciál do budoucna. Současně je poukázáno, že zejména z interních důvodů (komplikovaná vnitřní organizace, vysoká autonomie souborů a ne zcela jasné stanovení priorit) není …viacAbstract:
Thesis deals with conditions and perspective of marketing communications activities of the National Theatre. It shows the role of the National Theatre as one of a kind phenomenon in Czech cultural scene, its great market power, historically strong image and great potential for the future. At the same time it is shown, mostly because of internal reasons (complicated internal structure, high level of …viacKľúčové slová
Národní divadlo marketingová komunikace Public relations opera balet činohra Laterna magika premiéry předplatné newsletter věrnostní program konkurence nová média tištěné komunikační materiály swot analýza The National Theatre marketing communication ballet drama openning nights subsciption loyalty program competition new media printed communication materials swot analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yatq2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev