Bc. Kateřina Vojtová

Master's thesis

Analýza propagační komunikace Národního divadla

Analysis of Promotional Communication of National Theatre
Anotácia:
Práce se zabývá stavem a perspektivami marketingově-komunikačních aktivit Národního divadla. Je ukázána role ND jako jedinečného fenoménu na české kulturní scéně, jeho velká tržní síla, silné historicky vzniklé image i velký potenciál do budoucna. Současně je poukázáno, že zejména z interních důvodů (komplikovaná vnitřní organizace, vysoká autonomie souborů a ne zcela jasné stanovení priorit) není …viac
Abstract:
Thesis deals with conditions and perspective of marketing communications activities of the National Theatre. It shows the role of the National Theatre as one of a kind phenomenon in Czech cultural scene, its great market power, historically strong image and great potential for the future. At the same time it is shown, mostly because of internal reasons (complicated internal structure, high level of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní