Product placement v českém prostředí – Ing. Nikola Koderová
Ing. Nikola Koderová
Bachelor's thesis
Product placement v českém prostředí
Product placement in Czech area
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je product placement v českém prostředí. Teoretická část se zabývá základními vlastnostmi product placementu, jeho historií, právní úpravou, výhodami a nevýhodami, využití, ale také srovnáním české a americké tvorby. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které je věnováno product placementu v českém prostředí. Praktická část dále obsahuje analýzu zastoupených …viacAbstract:
Theme of bachelor thesis is product placement in the Czech area. The theoretical part deals the basic features of product placement and also history, legislation, advantages and disadvantages, usage of product placement and also comparing Czech and American production. The practical part include survey about product placement in the Czech area. Furthermore practical part include analysis represented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mds91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev