Dávid Nagy
Bakalářská práce
EXPANZIA STORYOUS NA ZAHRANIČNÉ TRHY
Expanze Storyous na zahraniční trhy
Anotace:
Práce se týká expanze společnosti Storyous na zahraniční trhy. Cílem je vybrat vhodný trh nebo trhy pro expanzi, a to následovně. V počátku si určíme teoretický základ, který nám pomůže v praktické části práce. Z pomezi 21 zemí světa si na základě bodovací metody určíme tři země, na kterých provedeme PEST analýzu a Porterův model pěti sil. Charakterizujeme si společnost Storyous a vypracujeme marketingový …víceAbstract:
The work relates to the company Storyous expansion into foreign markets. The aim is to select the appropriate market or markets for expansion, as follows. In the beginning we determine a theoretical basis which will help us in the practical part. From among the 21 countries in the world based on a scoring method we determine the three countries, to be conducted by PEST analysis and Porter's five forces …víceAbstract:
Práca sa týka expanzie spoločnosti Storyous na zahraničné trhy. Cieľom je vybrať vhodný trh alebo trhy pre expanziu, a to následovne. V počiatku si určíme teoretický základ, ktorý nám pomôže v praktickej časti práce. Z pomedzi 21 krajín sveta si na základe bodovacej metódy určíme tri krajiny, na ktorých prevedieme PEST analýzu a Porterov model piatich síl. Charakterizujeme si spoločnosť Storyous a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Tomáš Wiesner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45678
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova