Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic – Veronika Stávková
Veronika Stávková
Bachelor's thesis
Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic
Assessing the benefits of implementing Guerrilla marketing in terms of return on investment
Abstract:
Stávková, V., Nečas, I. Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá určením výhodnosti při využití guerillového marketingu konkrétními podniky z hlediska návratnosti investičních prostředků. Literární rešerše zahrnuje charakteristické znaky guerillového marketingu a metriky …moreAbstract:
Stávková, V., Nečas, I. Assessing the benefits of implementing Guerrilla marketing in terms of return on investment. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. Bachelor thesis deals with the determination of the advantage of using the Guerrilla marketing by specific businesses in terms of return on investment. Literary recherche includes features of Guerrilla marketing and metric, that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Igor Nečas
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STÁVKOVÁ, Veronika. \textit{Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z~hlediska návratnosti investic}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/m0swa4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Return on investment aplikovaný na produkty a služby knihoven
Eliška Hrabalová -
Analysis of the Return on Investment in Photovoltaics in Selected EU Countries
Ondřej Průša -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková