Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů – Tereza Václavková
Tereza Václavková
Diplomová práce
Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů
The impact of psychic distance on purchasing decision-making process of Czech Generation Y while purchasing digital products
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout první náhled na fenomén vlivu vnímané psychic distance na rozhodovací proces při koupi digitálních produktů. Jelikož tato oblast nebyla doposud dostatečně výzkumně zmapovaná, a tudíž tak chybí odborná literatura na jejíž základě by bylo možné stavět, bylo v rámci diplomové práce využito kvalitativní metody sběru dat, přesněji hloubkových rozhovorů. Z analýzy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to provide a first insight into a phenomenon of how perceived psychic distance influences a decision-making process when purchasing digital products. Since this area has not been sufficiently researched so far and therefore there is existence of literature gap, was within this thesis utilized a qualitative method of data collection, more precisely in-depth interviews. From …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78741
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78741
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová