Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů – Tereza Václavková
Tereza Václavková
Master's thesis
Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů
The impact of psychic distance on purchasing decision-making process of Czech Generation Y while purchasing digital products
Abstract:
Cílem této diplomové práce je poskytnout první náhled na fenomén vlivu vnímané psychic distance na rozhodovací proces při koupi digitálních produktů. Jelikož tato oblast nebyla doposud dostatečně výzkumně zmapovaná, a tudíž tak chybí odborná literatura na jejíž základě by bylo možné stavět, bylo v rámci diplomové práce využito kvalitativní metody sběru dat, přesněji hloubkových rozhovorů. Z analýzy …moreAbstract:
The aim of this thesis is to provide a first insight into a phenomenon of how perceived psychic distance influences a decision-making process when purchasing digital products. Since this area has not been sufficiently researched so far and therefore there is existence of literature gap, was within this thesis utilized a qualitative method of data collection, more precisely in-depth interviews. From …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78741
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Marek Hrečka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁCLAVKOVÁ, Tereza. \textit{Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2019. Available from: https://theses.cz/id/m11sli/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78741
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař