Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek – Bc. et Bc. Denisa Adamíková
Bc. et Bc. Denisa Adamíková
Diplomová práce
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Reeducation of dysortographia with using visual-motor aids
Anotace:
Tématem diplomové práce je reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek, cílem bylo tyto pomůcky vyrobit a následně je užít při reedukaci dysortografie žáků 3. a 4. ročníku základní školy. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, první tři kapitoly jsou teoretické, čtvrtá je praktická. První kapitola se zabývá specifickými poruchami učení, druhá kapitola se zaměřuje na dysortografii …víceAbstract:
The topic of this Master´s Degree Thesis is reeducation of dysortographia with using visual-motor aids, the aim was to produce this aids and subsequently use them for reeducation of dysortographia elementary school pupils (3rd and 4th grade). The thesis is divided into four chapters, the first three are theoretical, fourth is practical. The first chapter deals with specific learning difficulties, the …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení dysortografie reedukace vizuálně-motorické pomůcky multisenzoriální přístup specifické dysortografické chyby gramatické chyby specific learning difficulties dysortographia reeducation visual-motor aids multisenzoriality specific dysortograpic mistakes spelling errors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gxkpy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Barvocit a specifické poruchy učení
Zuzana Odvárková -
Specifické poruchy učení u žáků na střední škole
Martina Bučková