Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu – Sofie Hanusová
Sofie Hanusová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro personální agenturu XY, která se zaměřuje na akvizici technických odborníků. V rámci této kampaně je zohledňováno zadání personální agentury XY, která si přála zapojit do sdělení faktor zaměstnaneckých benefitů jakožto jednu z forem nenárokové složky mzdy. Samotnému návrhu komunikační kampaně předchází provedení a vyhodnocení nereprezentativního …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to propose and create a communication campaign for a personal agency XY, which focuses on recruitment of technical workers. Within this campaign we take into account the assignment of personal agency XY which wishes to communicate the employee benefits as one of the forms of non-demand component of wages. The actual proposal of the campaign was created based on an evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/m426ya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev