Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu – Matěj Vacínek
Matěj Vacínek
Bachelor's thesis
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Abstract:
Cílem práce je popis digitálních marketingových nástrojů společnosti Alza.cz. První část práce se zabývá moderním marketingem a jeho současným trendům. Následně se věnuje digitálnímu marketingu, jeho cílům, charakteristice a především nástrojům, rozděleným na internetový marketing, sociální sítě a mobilní marketing. Empirická část se zabývá popisem digitálních kanálů využitých společností Alza a následnou …moreAbstract:
The aim of this thesis was to describe digital marketing tools of Alza.cz. The first part deals with modern marketing and its current trends. Subsequently, the thesis was focused on digital marketing, its goals, characteristics and above all tools were divided into internet marketing, social networks and mobile marketing. The empirical part deals with the description of digital channels used by Alza …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78250
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2019
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Jan Závodný Pospíšil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan