Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace – Bc. Anna Vaněčková
Bc. Anna Vaněčková
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Influence of Marketing Communication on Young Generation’s Life
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou a strukturou životního stylu. Věnuje se především současné mladé generaci a jejímu spotřebnímu chování z pohledu marketingové komunikace. Charakterizuje jednotlivé generace mládeže jejich hodnoty a preference, vysvětluje jednotlivá specifika těchto generací z pohledu spotřebního chování. Cílem je prozkoumat vlivy marketingové komunikace na současnou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the characteristics and structure lifestyle. It focused mainly on the current young generation and their consumer behavior from the point of view of marketing communication. It characterizes individual generation of youth, their values and preferences, it explains the individual specifics of these generations from the point of view of consumer behavior. The aim is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zoayy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev