Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace – Bc. Anna Vaněčková
Bc. Anna Vaněčková
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Influence of Marketing Communication on Young Generation’s Life
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou a strukturou životního stylu. Věnuje se především současné mladé generaci a jejímu spotřebnímu chování z pohledu marketingové komunikace. Charakterizuje jednotlivé generace mládeže jejich hodnoty a preference, vysvětluje jednotlivá specifika těchto generací z pohledu spotřebního chování. Cílem je prozkoumat vlivy marketingové komunikace na současnou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the characteristics and structure lifestyle. It focused mainly on the current young generation and their consumer behavior from the point of view of marketing communication. It characterizes individual generation of youth, their values and preferences, it explains the individual specifics of these generations from the point of view of consumer behavior. The aim is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zoayy/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev