Bc. Anna Vaněčková

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace

Influence of Marketing Communication on Young Generation’s Life
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou a strukturou životního stylu. Věnuje se především současné mladé generaci a jejímu spotřebnímu chování z pohledu marketingové komunikace. Charakterizuje jednotlivé generace mládeže jejich hodnoty a preference, vysvětluje jednotlivá specifika těchto generací z pohledu spotřebního chování. Cílem je prozkoumat vlivy marketingové komunikace na současnou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the characteristics and structure lifestyle. It focused mainly on the current young generation and their consumer behavior from the point of view of marketing communication. It characterizes individual generation of youth, their values and preferences, it explains the individual specifics of these generations from the point of view of consumer behavior. The aim is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní