Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci firem na B2C trhu – Michal Černý
Michal Černý
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci firem na B2C trhu
Use of social networks in marketing communication of companies in B2C market
Anotace:
Předložená práce se zabývá využitím sociálních sítí pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají sociální sítě na komunikaci firem na B2C trhu. Teoretická část se zabývá stručným popisem sociálních sítí v kontextu marketingové komunikace, subjekty, které na ní vystupují a jakým způsobem je lze využít k marketingovým aktivitám. Praktická část práce se zaměřuje …víceAbstract:
Presented thesis deals with the use of social networks for purposes of marketing communication of companies. The main objective of the bachelor thesis is to determine the impact of social networks on company‘s communication on B2C market. Theoretical part of the thesis contains a brief description of social networks in the context of marketing communication, subjects that appear in it and how can they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva