Bc. Jakub Janoušek, MBA

Master's thesis

Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace

The Effectivity of Specific Communication Tools Applied in Non-profit Sector and Monitored on the Realization of Communication Strategy of a Selected Foundation
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskových organizací, na její nástroje a jejich efektivitu při komunikaci těchto organizací s veřejností při utváření mediálních a zážitkových kampaní.
Abstract:
The diploma thesis focuses on marketing communications of non-profit organizations, its tools and effectivity of communication of such organizations with the public while delivering media and experience campaigns.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration