Martin Slabý

Bachelor's thesis

Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.

Marketing Strategy of the non-governmental organization Junák - český skaut, z.s.
Abstract:
Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of non-governmental organization Junák - český skaut, z. s. and suggest improvement of the marketing strategy. The first part describes non-governmental organizations in the Czech Republic. There is also described the World Organization of the Scout Movement and the Czech organization Junák - český skaut, z. s. In the second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2016
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Vendula Bušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50063