Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s. – Martin Slabý
Martin Slabý
Bakalářská práce
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Marketing Strategy of the non-governmental organization Junák - český skaut, z.s.
Anotace:
Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of non-governmental organization Junák - český skaut, z. s. and suggest improvement of the marketing strategy. The first part describes non-governmental organizations in the Czech Republic. There is also described the World Organization of the Scout Movement and the Czech organization Junák - český skaut, z. s. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Vendula Bušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50063
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev