Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o. – Marie Balášová
Marie Balášová
Bachelor's thesis
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Loyalty program as a marketing communication tool of the company CrossCafe s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost stávajících zákazníků s věrnostním programem společnosti CrossCafe original s.r.o. a na základě analýzy věrnostního programu jako nástroje marketingové komunikace navrhnout možná doporučení na zvýšení efektivnosti tohoto programu a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů jako je marketing, marketingová …moreAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to assess the satisfaction of current customers of the company CrossCafe original s.r.o. with their loyalty program and on the basis of the analysis of said loyalty program as a tool of marketing communication propose possible recommendations to increase the effectivity of this program and customer satisfaction. The theoretical part firstly addresses the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82731
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: David Štangler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALÁŠOVÁ, Marie. \textit{Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mafeco/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev