Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o. – Marie Balášová
Marie Balášová
Bakalářská práce
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Loyalty program as a marketing communication tool of the company CrossCafe s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost stávajících zákazníků s věrnostním programem společnosti CrossCafe original s.r.o. a na základě analýzy věrnostního programu jako nástroje marketingové komunikace navrhnout možná doporučení na zvýšení efektivnosti tohoto programu a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů jako je marketing, marketingová …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to assess the satisfaction of current customers of the company CrossCafe original s.r.o. with their loyalty program and on the basis of the analysis of said loyalty program as a tool of marketing communication propose possible recommendations to increase the effectivity of this program and customer satisfaction. The theoretical part firstly addresses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: David Štangler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev