Analýza podpory prodeje společnosti Staropramen – Bc. Adéla Kočová
Bc. Adéla Kočová
Diplomová práce
Analýza podpory prodeje společnosti Staropramen
Analysis of sales promotion of company Staropramen
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou podpory prodeje ve vybrané společnosti na pivním trhu. Teoretická část práce stručně shrnuje pojmy marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, marketingová strategie, popisuje jednotlivé nástroje podpory prodeje a tvorbu efektivní kampaně. Praktická část představuje společnost Pivovary Staropramen, její klíčovou značku Staropramen a marketingovou …víceAbstract:
This thesis is deals with analysis of sales promotion in selected company of the beer market. The theoretical part is briefly summarizes the concepts of marketing communication, integrated marketing communication, marketing strategy, describes individual tools of sales promotion and creations of effective campaign. The practical part is represents Pivovary Staropramen company, its key brand Staropramen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sz744/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev