Bc. Adéla Kočová

Master's thesis

Analýza podpory prodeje společnosti Staropramen

Analysis of sales promotion of company Staropramen
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou podpory prodeje ve vybrané společnosti na pivním trhu. Teoretická část práce stručně shrnuje pojmy marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, marketingová strategie, popisuje jednotlivé nástroje podpory prodeje a tvorbu efektivní kampaně. Praktická část představuje společnost Pivovary Staropramen, její klíčovou značku Staropramen a marketingovou …more
Abstract:
This thesis is deals with analysis of sales promotion in selected company of the beer market. The theoretical part is briefly summarizes the concepts of marketing communication, integrated marketing communication, marketing strategy, describes individual tools of sales promotion and creations of effective campaign. The practical part is represents Pivovary Staropramen company, its key brand Staropramen …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní