Identifikace a vyhodnocení příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti KSK Bono s. r. o. – Kristýna Kaprálová
Kristýna Kaprálová
Bachelor's thesis
Identifikace a vyhodnocení příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti KSK Bono s. r. o.
Identification and evaluation of opportinities and threats in strategical intention of KSK BONO s. r. o. company
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje identifikaci příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti KSK BONO s.r.o. v nadcházejících třech letech. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoreticko – metodologickou a praktickou. V teoreticko – metodologické části jsou definovány pojmy jako strategická analýza, analýza okolí a metody, které slouží k rozpoznání těchto příležitostí a ohrožení. Praktická část …moreAbstract:
This Bachelor thesis is dedicated to identification of opportunities and threats in strategic intention of KSK BONO s.r.o. company during next three years. This thesis is divided into main two parts, theoretically - methodological and practical. In the theoretically - methodological part are define terms such as strategic analysis, analysis of surrounding and methods, which recognise opportunities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77121
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Jindřich Špička
- Reader: Petr Boukal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAPRÁLOVÁ, Kristýna. \textit{Identifikace a~vyhodnocení příležitostí a~hrozeb strategického záměru společnosti KSK Bono s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/mccuye/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Competitive Intelligence reporting ways of shaping Top Management’s strategic decision
Victoria Avon -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zvolené firmy s určením hlavního strategického cíle
Soňa Krivdová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman