Tereza BILINKIEWICZOVÁ

Master's thesis

Čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the second year of elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nejčastěji používanými metodami při výuce čtení v české edukaci a jejich vlivem na formování čtenářských dovedností v etapě prvopočátečního čtení u žáků mladšího školního věku. Cílem předkládané práce je srovnat dvě nejčastěji užívané metody výuky čtení a pokusit se určit, zda je jednu z nich možné považovat za metodu efektivnější, tedy za takovou, která by ovlivnila čtení …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the most used methods in czech education of reading and their effect on formation reading abilities of pupils during first-period reading. The aim of this work is to compare two most commonly used methods of teaching reading and to try to determine which one of them can be considered as a more effective method that would affect the reading of pupils in both quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 5. 2019
  • Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BILINKIEWICZOVÁ, Tereza. Čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta