Analýza marketingového mixu vybrané banky – Bc. Veronika Pecková
Bc. Veronika Pecková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybrané banky
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané banky se zacílením na segment studentů vysokých škol. V případě této práce je zpracován marketingový mix Komerční banky se sídlem v Milevsku. Prostřednictvím komparativní metody je Komerční banka v oblasti některých z jednotlivých nástrojů komunikačního mixu porovnávána s konkurenční bankou ČSOB a. s. Cílem práce je popsat jak teoreticky …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes a marketing mix of a selected bank (Komerční banka in Milevsko) with a focus on college students. While using a comparative method, the analyzed bank is compared to its competitive bank ČSOB a.s. The goal of this bachelor thesis is to theoretically and practically describe these issues and to approach specific marketing and communication terms in the banking sphere. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/w0y26/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev