Analýza marketingového mixu vybrané banky – Bc. Veronika Pecková
Bc. Veronika Pecková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané banky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané banky se zacílením na segment studentů vysokých škol. V případě této práce je zpracován marketingový mix Komerční banky se sídlem v Milevsku. Prostřednictvím komparativní metody je Komerční banka v oblasti některých z jednotlivých nástrojů komunikačního mixu porovnávána s konkurenční bankou ČSOB a. s. Cílem práce je popsat jak teoreticky …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes a marketing mix of a selected bank (Komerční banka in Milevsko) with a focus on college students. While using a comparative method, the analyzed bank is compared to its competitive bank ČSOB a.s. The goal of this bachelor thesis is to theoretically and practically describe these issues and to approach specific marketing and communication terms in the banking sphere. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/w0y26/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev