Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o. – Iveta Meluzínová
Iveta Meluzínová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
Marketing communication of the Statek Samsara
Abstract:
Meluzínová, I. Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací penzionu Statek Samsara. Hlavním cílem je navrhnout taková opatření v oblasti marketingové komunikace, která by přilákala více zákazníků a zvýšila povědomí o penzionu. Ve výsledkové části je identifikován penzion z pohledu …moreAbstract:
Meluzínová, I. Marketing communication of the company Statek Samsara s.r.o. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The bachelor's thesis deals with the topic of marketing communication of the guest house Statek Samsara. The main goal is to design such measures in the field of marketing communication, which would attract more customers and increase awareness of the guest house. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELUZÍNOVÁ, Iveta. \textit{Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/medrhe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev