Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky – Ing. Zdeněk Mošna
Ing. Zdeněk Mošna
Bakalářská práce
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
The importance of researching customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o významu samotného výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka, jeho důležitosti pro firmu nejen v krátkodobém, ale i dlouhodobém časovém horizontu. Vysvětluje také, co se pod samotným výzkumem skrývá, jaké formy může mít, co vše ho může ovlivňovat. Dále určuje význam rozsahu samotného výzkumu, trendy a budoucnost, společně s inovací tohoto výzkumu. V bakalářské …víceAbstract:
The thesis of the bachelor studing programm discusses the importance of research itself needs, requirements, expectations (next NRE)customer, its importance for the company not only in the short term but also long-term. It also explains what the research itself hidden forms which may be what all it can influence. Furthermore, the range itself determines the importance of research,trends and future …víceKlíčová slova
Cíle Inovace a trendy Konkurence Marketingová strategie Potřeby požadavky očekávání (PPO) Řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) Společnost Vnímání zákazníka Význam výzkumu Vzájemná komunikace Vztah se zákazníkem Zákazníci Goals Innovation and trends Competition Marketing strategies Needs requirements expectation (NRE) Customer relationship management (CRM) Company Customer perception Importance of research Mutual communication Relationship with the customer Customers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane