Tomáš NEČAS
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová
Communication campaign proposal of the Čížová Brewery
Abstract:
Tato bakalářská práce, která byla zhotovena na téma "Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová", se zaobírá problematikou celistvého návrhu a praktické realizace komunikační kampaně. Teoretická část přibližuje problematiku komunikace a marketingu, zejména s ohledem na jejich nástroje a konkrétnímu použití v praxi. V praktické části je nejprve představena společnost Pivovar Čížová z hlediska produktů …moreAbstract:
This bachelor's thesis, which was made on the topic "Communication campaign proposal of the Čížová Brewery", deals with the issue of a comprehensive proposal and practical implementation of the communication campaign. The theoretical part presents the issues of communication and marketing, especially with regard to their tools and specific use in practice. In the practical part, the company Čížová …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEČAS, Tomáš. Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev