Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová – Tomáš NEČAS
Tomáš NEČAS
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová
Communication campaign proposal of the Čížová Brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce, která byla zhotovena na téma "Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová", se zaobírá problematikou celistvého návrhu a praktické realizace komunikační kampaně. Teoretická část přibližuje problematiku komunikace a marketingu, zejména s ohledem na jejich nástroje a konkrétnímu použití v praxi. V praktické části je nejprve představena společnost Pivovar Čížová z hlediska produktů …víceAbstract:
This bachelor's thesis, which was made on the topic "Communication campaign proposal of the Čížová Brewery", deals with the issue of a comprehensive proposal and practical implementation of the communication campaign. The theoretical part presents the issues of communication and marketing, especially with regard to their tools and specific use in practice. In the practical part, the company Čížová …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEČAS, Tomáš. Návrh komunikační kampaně Pivovaru Čížová. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev